Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací |
| Autor: |
Šabata, Jakub
|
| Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití uživateli generovaného multimediálního obsahu v rámci marketingových komunikací. V teoretické části se práce zabývá vývojem v oblasti elektronické komunikace, změnami chování recipientů a s tím spojenou změnou na poli marketingových komunikací. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a odhalit mechanismy uživateli generovaného obsahu a popsat možnosti jeho využití v rámci marketingových komunikací. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18912
|
|
Datum:
|
2011-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
26139
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet