Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Ondilla, Miloslav
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T01:27:34Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T01:27:34Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18907
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na využití marketingových nástrojů v propagaci cestovního ruchu. Teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Obecné pojmy jsou doplněny o jejich teoretické využití v cestovním ruchu. Praktická část se zabývá marketingovou strategií a online marketingovými nástroji Sdružení cestovního ruchu Jeseníky. Obsahem praktické části je srovnávací analýza používání nástrojů v konkurenčních sdruženích doplněná o možnosti zlepšení stávajícího stavu. Cílem je zjistit rezervy ve využívání online marketingových nástrojů v propagaci turistické destinace Jeseníků. |
cs |
dc.format |
50 s. (72 215 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1282852 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
marketing tools
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Tools in Promotion of Tourism |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis is focused on the usage of marketing tools in the promotion of tourism. The theoretical part deals with basic concepts of marketing, marketing and communication mix. General concepts are accompanied by their theoretical usage in tourism. The practical part deals with the marketing strategy and online marketing tools of the Jeseniky - Tourist Association. The comparative analysis of the usage of marketing tools in competing associations coupled with the possibility of improving the current situation is also in the practical part. The aim is to find some possibilities of improving in the use of online marketing tools in the promotion of tourist destination Jeseniky. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26083
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account