Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Ondilla, Miloslav
dc.date.accessioned 2013-10-04T01:27:34Z
dc.date.available 2013-10-04T01:27:34Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18907
dc.description.abstract Práce je zaměřena na využití marketingových nástrojů v propagaci cestovního ruchu. Teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Obecné pojmy jsou doplněny o jejich teoretické využití v cestovním ruchu. Praktická část se zabývá marketingovou strategií a online marketingovými nástroji Sdružení cestovního ruchu Jeseníky. Obsahem praktické části je srovnávací analýza používání nástrojů v konkurenčních sdruženích doplněná o možnosti zlepšení stávajícího stavu. Cílem je zjistit rezervy ve využívání online marketingových nástrojů v propagaci turistické destinace Jeseníků. cs
dc.format 50 s. (72 215 znaků) cs
dc.format.extent 1282852 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject marketingové nástroje cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject tourism en
dc.subject online marketing en
dc.subject marketing tools en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu cs
dc.title.alternative Marketing Tools in Promotion of Tourism en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated My thesis is focused on the usage of marketing tools in the promotion of tourism. The theoretical part deals with basic concepts of marketing, marketing and communication mix. General concepts are accompanied by their theoretical usage in tourism. The practical part deals with the marketing strategy and online marketing tools of the Jeseniky - Tourist Association. The comparative analysis of the usage of marketing tools in competing associations coupled with the possibility of improving the current situation is also in the practical part. The aim is to find some possibilities of improving in the use of online marketing tools in the promotion of tourist destination Jeseniky. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26083
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
ondilla_2012_bp.pdf 1.223Mb PDF View/Open
ondilla_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
ondilla_2012_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account