Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu |
| Autor: |
Ondilla, Miloslav
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na využití marketingových nástrojů v propagaci cestovního ruchu. Teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Obecné pojmy jsou doplněny o jejich teoretické využití v cestovním ruchu. Praktická část se zabývá marketingovou strategií a online marketingovými nástroji Sdružení cestovního ruchu Jeseníky. Obsahem praktické části je srovnávací analýza používání nástrojů v konkurenčních sdruženích doplněná o možnosti zlepšení stávajícího stavu. Cílem je zjistit rezervy ve využívání online marketingových nástrojů v propagaci turistické destinace Jeseníků. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18907
|
|
Datum:
|
2011-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
26083
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet