Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Machů, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T01:10:55Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T01:10:55Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18890
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na specifika a účinnost vizuálních propagačních pro-středků na prodejních místech. V rámci zpracování této bakalářské práce byly zmapovány aktuálně využívané vizuální propagační prostředky na vybrané prodejně a popsána jejich specifika. Cílem bakalářské práce pak bylo skrze osobní skryté pozorování ověřit vlastní účinnost POS materiálů ve smyslu dopadu na přímý prodej takto označených produktů. Teoretická část se věnuje problematice marketingového a komunikačního mixu s důrazem na prostředky podpory prodeje v retail segmentu. Je zde zmíněna také osobnost zákazníka a jeho uspokojování potřeb v rámci nakupovacího procesu. V praktické části bakalářská práce seznamuje s vybraným prodejním místem. Dále práce popisuje proces a výsledky pozorování nákupního chování vybraných zákazníků jako výsledku umístěných propagačních materiálů. |
cs |
dc.format |
62 s. (81.309 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1712866 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
merchandisign
|
cs |
dc.subject |
POS materiály
|
cs |
dc.subject |
potřeby zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
sales support
|
en |
dc.subject |
merchandising
|
en |
dc.subject |
POS materials
|
en |
dc.subject |
consumer?s needs
|
en |
dc.title |
Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje |
cs |
dc.title.alternative |
Specifics and Effectiveness of Visual Point-of-Sale Promotional Materials |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is focused on specification and effectiveness of visuals promotional materials on sales points. The aim of this work is to analyze daily used visual promotional materials and describe it's specifics. The next step than, thanks to personal surveillance, test their own effectiveness in the direct impact on sales. The Theoretical part presents issues of marketing and communication mix with focus on sales support in retail segment ? especially FMCG products. It describes the most often used types of promotional mate-rials. The practical part introduces chosen sales point and results of public researches from sales support resort. The bachelor work also includes process and results of surveillance of consumer behavior in dependency of placed promotional materials. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26068
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account