Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje |
Autor: |
Machů, Miroslava
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na specifika a účinnost vizuálních propagačních pro-středků na prodejních místech. V rámci zpracování této bakalářské práce byly zmapovány aktuálně využívané vizuální propagační prostředky na vybrané prodejně a popsána jejich specifika. Cílem bakalářské práce pak bylo skrze osobní skryté pozorování ověřit vlastní účinnost POS materiálů ve smyslu dopadu na přímý prodej takto označených produktů. Teoretická část se věnuje problematice marketingového a komunikačního mixu s důrazem na prostředky podpory prodeje v retail segmentu. Je zde zmíněna také osobnost zákazníka a jeho uspokojování potřeb v rámci nakupovacího procesu. V praktické části bakalářská práce seznamuje s vybraným prodejním místem. Dále práce popisuje proces a výsledky pozorování nákupního chování vybraných zákazníků jako výsledku umístěných propagačních materiálů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18890
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26068
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet