Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Sobotková, Eliška
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:51:26Z
dc.date.available 2013-10-04T00:51:26Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18860
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem corporate identity, jakožto nástroje pro budování pozitivní image společnosti Mands International, s.r.o. Teoretická část se věnuje rozboru literárních pramenů, které se týkají problematiky corporate identity a jejích jednotlivých subsystémů. Na teoretickou část navazuje část analytická, zabývající se hodnocením současného stavu všech prvků identity firmy, s využitím marketingových analýz a následné stanovení slabých míst ve zkoumané oblasti. V poslední projektové části práce je navržen na základě analytických výsledků ucelený koncept pro posílení corporate identity, s ohledem na rizika projektu, omezení, ale také přínosy, které pomohou zlepšit celkové vnímání image společnosti. cs
dc.format 122 s., obrazové přílohy 12 s. cs
dc.format.extent 2779492 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní identita cs
dc.subject image cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject design cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject produkt cs
dc.subject značka cs
dc.subject analýza cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject MANDS cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject image en
dc.subject corporate culture en
dc.subject design en
dc.subject communication en
dc.subject product en
dc.subject brand en
dc.subject analysis en
dc.subject employees en
dc.subject customers en
dc.subject MANDS en
dc.title Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o. cs
dc.title.alternative Corporate Identity as a Tool for Building a Positive Corporate Image of Mands International, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sedláček, Martin
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated Diploma thesis deals with the issue of corporate identity, as an instrument for building a positive image of the company Mands International, s.r.o. Theoretical part deals with the analysis of the literary sources that relate to the issue of corporate identity and its individual elements. The theoretical part is followed by an analytical section dealing with the assessment of the current state of all elements of the company's identity, with the use of marketing analysis and subsequent determination of weak points in the study area. In the last part of the work is proposed based on the analytical results, a comprehensive plan for strengthening corporate identity with regard to project risks, constraints, but also the benefits that will help improve the overall perception of the image of the company. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23980
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
sobotková_2012_dp.pdf 2.650Mb PDF View/Open
sobotková_2012_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
sobotková_2012_op.pdf 419.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account