dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Sobotková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T00:51:26Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T00:51:26Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18860
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem corporate identity, jakožto nástroje pro budování pozitivní image společnosti Mands International, s.r.o. Teoretická část se věnuje rozboru literárních pramenů, které se týkají problematiky corporate identity a jejích jednotlivých subsystémů. Na teoretickou část navazuje část analytická, zabývající se hodnocením současného stavu všech prvků identity firmy, s využitím marketingových analýz a následné stanovení slabých míst ve zkoumané oblasti. V poslední projektové části práce je navržen na základě analytických výsledků ucelený koncept pro posílení corporate identity, s ohledem na rizika projektu, omezení, ale také přínosy, které pomohou zlepšit celkové vnímání image společnosti. |
cs |
dc.format |
122 s., obrazové přílohy 12 s. |
cs |
dc.format.extent |
2779492 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
MANDS
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
MANDS
|
en |
dc.title |
Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate Identity as a Tool for Building a Positive Corporate Image of Mands International, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedláček, Martin |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis deals with the issue of corporate identity, as an instrument for building a positive image of the company Mands International, s.r.o. Theoretical part deals with the analysis of the literary sources that relate to the issue of corporate identity and its individual elements. The theoretical part is followed by an analytical section dealing with the assessment of the current state of all elements of the company's identity, with the use of marketing analysis and subsequent determination of weak points in the study area. In the last part of the work is proposed based on the analytical results, a comprehensive plan for strengthening corporate identity with regard to project risks, constraints, but also the benefits that will help improve the overall perception of the image of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23980
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|