Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o. |
Autor: |
Sobotková, Eliška
|
Vedoucí: |
Tomancová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem corporate identity, jakožto nástroje pro budování pozitivní image společnosti Mands International, s.r.o. Teoretická část se věnuje rozboru literárních pramenů, které se týkají problematiky corporate identity a jejích jednotlivých subsystémů. Na teoretickou část navazuje část analytická, zabývající se hodnocením současného stavu všech prvků identity firmy, s využitím marketingových analýz a následné stanovení slabých míst ve zkoumané oblasti. V poslední projektové části práce je navržen na základě analytických výsledků ucelený koncept pro posílení corporate identity, s ohledem na rizika projektu, omezení, ale také přínosy, které pomohou zlepšit celkové vnímání image společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18860
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
23980
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet