Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o.
Autor: Sobotková, Eliška
Vedoucí: Tomancová, Lucie
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem corporate identity, jakožto nástroje pro budování pozitivní image společnosti Mands International, s.r.o. Teoretická část se věnuje rozboru literárních pramenů, které se týkají problematiky corporate identity a jejích jednotlivých subsystémů. Na teoretickou část navazuje část analytická, zabývající se hodnocením současného stavu všech prvků identity firmy, s využitím marketingových analýz a následné stanovení slabých míst ve zkoumané oblasti. V poslední projektové části práce je navržen na základě analytických výsledků ucelený koncept pro posílení corporate identity, s ohledem na rizika projektu, omezení, ale také přínosy, které pomohou zlepšit celkové vnímání image společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18860
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 23980


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sobotková_2012_dp.pdf 2.650Mb PDF Zobrazit/otevřít
sobotková_2012_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sobotková_2012_op.pdf 419.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet