dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Vláčilová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T00:49:54Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T00:49:54Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18857
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá nalezením nového tržního segmentu společnosti Valero, s.r.o. na základě vytvoření strategického marketingového plánu. Informace a poznatky vztahující se k dané problematice uvedené v teoretické části jsou čerpány z odborné literatury. Za pomocí údajů zjištěných z využitých analýz jako je PEST analýza, matice GE a BCG, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza, je vytvořen konkrétní projekt. Závěr projektové části je věnován k určení rizik a jejich eliminaci. |
cs |
dc.format |
113 s. |
cs |
dc.format.extent |
2444257 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
segment
|
cs |
dc.subject |
strategický marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
matice GE
|
cs |
dc.subject |
matice BCG
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
rizika
|
cs |
dc.subject |
segment
|
en |
dc.subject |
strategic marketing plan
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
GE matrix
|
en |
dc.subject |
BCG matrix
|
en |
dc.subject |
Porter's model of 5 competitive forces
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
risk
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s.r.o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU |
cs |
dc.title.alternative |
Project about Marketing Plan of Valero, s.r.o. gains a New Segment of the Market outside of the EU Subsidy Funds |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hank, Filip |
|
dc.date.accepted |
2012-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis is concerned with finding a new market segment of a company Valero, s.r.o. based on creation of a strategic marketing plan. Information and findings concerning the query listed in the theoretical part have been extracted from specialized literature. A concrete project has been created with the help of data ascertained from the PEST analy-sis, GE and BCG matrix, Porter's model of 5 competitive forces and SWOT analysis. The conclusion of the project part is devoted to risk assessment and its elimination. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24015
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|