Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s.r.o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s.r.o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s.r.o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU
Autor: Vláčilová, Monika
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá nalezením nového tržního segmentu společnosti Valero, s.r.o. na základě vytvoření strategického marketingového plánu. Informace a poznatky vztahující se k dané problematice uvedené v teoretické části jsou čerpány z odborné literatury. Za pomocí údajů zjištěných z využitých analýz jako je PEST analýza, matice GE a BCG, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza, je vytvořen konkrétní projekt. Závěr projektové části je věnován k určení rizik a jejich eliminaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18857
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24015


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vláčilová_2012_dp.pdf 2.331Mb PDF Zobrazit/otevřít
vláčilová_2012_vp.doc 74.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vláčilová_2012_op.pdf 438.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet