Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s.r.o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s.r.o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU |
Autor: |
Vláčilová, Monika
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá nalezením nového tržního segmentu společnosti Valero, s.r.o. na základě vytvoření strategického marketingového plánu. Informace a poznatky vztahující se k dané problematice uvedené v teoretické části jsou čerpány z odborné literatury. Za pomocí údajů zjištěných z využitých analýz jako je PEST analýza, matice GE a BCG, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza, je vytvořen konkrétní projekt. Závěr projektové části je věnován k určení rizik a jejich eliminaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18857
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
24015
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet