Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Bydžovský, Marek
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:05:06Z
dc.date.available 2013-10-04T00:05:06Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18798
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Hradební Broumov. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti firemní identity, image, marketingu ve školství, marketingového mixu a marketingového výzkumu. Praktická část navazuje na část teoretickou a je tvořena představením školy, základními analýzami, marketingovým průzkumem image školy a projektem. Obsahem projektu jsou návrhy a doporučení, které mají za cíl zlepšit image Základní školy Hradební Broumov. Předložený projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 125 s. (188 232 znaků) cs
dc.format.extent 3246787 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Image cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject škola cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject Image en
dc.subject marketing mix en
dc.subject school en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov cs
dc.title.alternative The Project of Using Marketing Mix Tools to Improve the Image Hradební Primary School in Broumov en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vondrouš, Vladimír
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis deals with using of marketing mix tools to improve the image of the Elementary school Hradebni Broumov. The theoretical part includes knowledge of corporate identity, image, marketing in education, marketing mix and marketing research. The practical part follows the theoretical one and consists of the introduction of the school itself, basic analysis, marketing research and project of the image of the school. The content of the project are proposals and recommendations that aim to improve the image of the Elementary school Hradebni Broumov. The submitted project is put through temporal, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23945
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
bydžovský_2012_dp.pdf 3.096Mb PDF View/Open
bydžovský_2012_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
bydžovský_2012_op.pdf 1.083Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account