dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Bydžovský, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T00:05:06Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T00:05:06Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18798
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Hradební Broumov. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti firemní identity, image, marketingu ve školství, marketingového mixu a marketingového výzkumu. Praktická část navazuje na část teoretickou a je tvořena představením školy, základními analýzami, marketingovým průzkumem image školy a projektem. Obsahem projektu jsou návrhy a doporučení, které mají za cíl zlepšit image Základní školy Hradební Broumov. Předložený projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
125 s. (188 232 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3246787 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Image
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
Image
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Using Marketing Mix Tools to Improve the Image Hradební Primary School in Broumov |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vondrouš, Vladimír |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with using of marketing mix tools to improve the image of the Elementary school Hradebni Broumov. The theoretical part includes knowledge of corporate identity, image, marketing in education, marketing mix and marketing research. The practical part follows the theoretical one and consists of the introduction of the school itself, basic analysis, marketing research and project of the image of the school. The content of the project are proposals and recommendations that aim to improve the image of the Elementary school Hradebni Broumov. The submitted project is put through temporal, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23945
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|