Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov
Autor: Bydžovský, Marek
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Hradební Broumov. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti firemní identity, image, marketingu ve školství, marketingového mixu a marketingového výzkumu. Praktická část navazuje na část teoretickou a je tvořena představením školy, základními analýzami, marketingovým průzkumem image školy a projektem. Obsahem projektu jsou návrhy a doporučení, které mají za cíl zlepšit image Základní školy Hradební Broumov. Předložený projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18798
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 23945


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bydžovský_2012_dp.pdf 3.096Mb PDF Zobrazit/otevřít
bydžovský_2012_vp.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bydžovský_2012_op.pdf 1.083Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet