Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov |
Autor: |
Bydžovský, Marek
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Hradební Broumov. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti firemní identity, image, marketingu ve školství, marketingového mixu a marketingového výzkumu. Praktická část navazuje na část teoretickou a je tvořena představením školy, základními analýzami, marketingovým průzkumem image školy a projektem. Obsahem projektu jsou návrhy a doporučení, které mají za cíl zlepšit image Základní školy Hradební Broumov. Předložený projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18798
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
23945
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet