dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Toman, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T00:02:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T00:02:11Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18795
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací politiků Občanské demokratické strany v online prostředí. Ve své teoretické části popisuje politický marketing a marketingové komunikace politiků na Internetu a ukotvuje zde základní poznatky o nejužívanějších nástrojích v tomto prostředí zejména o sociálních sítích. Cílem praktické části práce je kvantifikace politiků ODS na Internetu, analýza aktuálnosti jejich komunikací v tomto prostředí. Následně kvalitativní analýza komunikací tří výzkumných vzorků a zjištění její efektivity v aplikovaných on-line nástrojích. Unikátností této práce je kvantitativní představení e-komunikace všech politiků ODS v nejvyšších zastupitelských orgánech České republiky a Evropské unie. |
cs |
dc.format |
70 |
cs |
dc.format.extent |
2602478 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
politický marketing
|
cs |
dc.subject |
politická komunikace
|
cs |
dc.subject |
politická komunikace v on-line prostředí
|
cs |
dc.subject |
internetová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Občanská demokratická strana
|
cs |
dc.subject |
www politiků
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
political marketing
|
en |
dc.subject |
political communications
|
en |
dc.subject |
political communications in the online environment
|
en |
dc.subject |
Internet communications
|
en |
dc.subject |
Civic Democratic Party
|
en |
dc.subject |
web
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace vybraných politiků ODS v prostředí on-line médií |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communications of Selected Civic Democratic Party Politicians in Online Media |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with communications of Civic Democratic Party (abbreviated ODS) politicians in the online environment. In its theoretical part, thesis describes the political marketing and marketing communications of the politicians on the Internet and establishes basic knowledge of the most frequently used tools in this environment, particularly of social networks. Practical parts deals with the quantification of ODS politicians on the Internet and includes up to date analysis of their communications in this environment. Subsequently, this part deals with the qualitative analysis of the communitations of three research samples and determines their effectiveness regarding to applied online tools. Thesis is unique due to quantitative evaluation of all e-communications of the ODS politicians in the highest representative political bodies of the Czech Republic and European Union. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26321
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|