Marketingové komunikace vybraných politiků ODS v prostředí on-line médií
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace vybraných politiků ODS v prostředí on-line médií |
Autor: |
Toman, Lukáš
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací politiků Občanské demokratické strany v online prostředí. Ve své teoretické části popisuje politický marketing a marketingové komunikace politiků na Internetu a ukotvuje zde základní poznatky o nejužívanějších nástrojích v tomto prostředí zejména o sociálních sítích. Cílem praktické části práce je kvantifikace politiků ODS na Internetu, analýza aktuálnosti jejich komunikací v tomto prostředí. Následně kvalitativní analýza komunikací tří výzkumných vzorků a zjištění její efektivity v aplikovaných on-line nástrojích. Unikátností této práce je kvantitativní představení e-komunikace všech politiků ODS v nejvyšších zastupitelských orgánech České republiky a Evropské unie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18795
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26321
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet