Reklama a její možnosti v sociální oblasti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama a její možnosti v sociální oblasti

Show full item record

No preview available
Title: Reklama a její možnosti v sociální oblasti
Author: Antl, Antonín
Advisor: Vaňková, Zdeňka
Abstract: Diplomová práce pojednává o možnostech reklamy v sociální oblasti. Důraz je kladen na společenské využití sociální reklamy při řešení problematických témat společnosti. Je zde vymezen pojem sociální reklamy a její společenské cíle. V této práci jsou vymezeny historické aspekty, až po současná společenská témata. Zabývá se sociálním marketingem využívaný státními a nestátními neziskovými institucemi. Další část textu je vymezena sociální reklamě jako systému a jejímu tematickému zaměření. Je zde pohlíženo na sociální reklamu jako na komunikační nástroj působení. V diplomové práci je podtrhnut význam etiky a reklamního kodexu. Jsou zde uvedeny právní aspekty, které musí tvůrci reklamy dodržovat. Empirická část zkoumá ovlivnění a znalosti sociální reklamy a rozdíly mezi jednotlivými skupinami respondentů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18787
Date: 2010-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Katedra práva a právní vědy
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: B 23609


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
antl_2012_dp.pdf 1.631Mb PDF View/Open
antl_2012_vp.doc 34.5Kb Microsoft Word View/Open
antl_2012_op.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account