Reklama a její možnosti v sociální oblasti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklama a její možnosti v sociální oblasti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklama a její možnosti v sociální oblasti
Autor: Antl, Antonín
Vedoucí: Vaňková, Zdeňka
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o možnostech reklamy v sociální oblasti. Důraz je kladen na společenské využití sociální reklamy při řešení problematických témat společnosti. Je zde vymezen pojem sociální reklamy a její společenské cíle. V této práci jsou vymezeny historické aspekty, až po současná společenská témata. Zabývá se sociálním marketingem využívaný státními a nestátními neziskovými institucemi. Další část textu je vymezena sociální reklamě jako systému a jejímu tematickému zaměření. Je zde pohlíženo na sociální reklamu jako na komunikační nástroj působení. V diplomové práci je podtrhnut význam etiky a reklamního kodexu. Jsou zde uvedeny právní aspekty, které musí tvůrci reklamy dodržovat. Empirická část zkoumá ovlivnění a znalosti sociální reklamy a rozdíly mezi jednotlivými skupinami respondentů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18787
Datum: 2010-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra práva a právní vědy
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 23609


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
antl_2012_dp.pdf 1.631Mb PDF Zobrazit/otevřít
antl_2012_vp.doc 34.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
antl_2012_op.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet