Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Pšenčíková, Ivana
dc.date.accessioned 2013-10-03T23:37:44Z
dc.date.available 2013-10-03T23:37:44Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18755
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá českými seniory a jejich účastí na předváděcích prodejních akcích. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje pojmy jako segmentace, nákupní chování, etika prodeje a podrobně popisuje cílovou skupinu seniorů s jejich speci-fiky a charakteristickými rysy. Praktická část se zabývá předváděcími prodejními akcemi, konkrétně popisuje jejich princip fungování, zjišťuje jejich klady i zápory a pomocí dotaz-níkového šetření stanovuje přístup seniorů k těmto akcím. Projektová část přináší řešení ve formě vytvoření alternativního projektu, který zachovává pozitiva původních akcí, vyvaruje se jejich negativních stránek a navíc má přidanou hodnotu pro seniory. Cílem práce je vytvořit takový projekt, který smysluplně a plnohodnotně vyplní volný čas seniorů. cs
dc.format 80 s. (109 106 znaků) cs
dc.format.extent 9527684 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject senior cs
dc.subject předváděcí prodejní akce cs
dc.subject manipulativní techniky v komunikaci cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject senior en
dc.subject showroom sales events en
dc.subject manipulative techniques in communication en
dc.subject leisure en
dc.title Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje cs
dc.title.alternative Senior Citizens as a Specific Consumer Segment - Presentation and Selling Events en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the Czech elderly and their participation in the demonstration sales events. The theoretical part is based on the literature and defines terms such as segmentati-on, shopping behavior, ethics of sales and describes in detail the target group of seniors with their specifics and characteristic features. The practical part deals with the demon-stration promotions, specifically describes the operating principle of working, detects their pros and cons and with help of questionnaire survey provides seniors attitude to the acti-ons. The project section provides a solution in the form of a project alternative that preser-ves the original positive actions , avoids their negative aspects and also provides additional value for the elderly. The aim of this thesis is to create such a project, which fully and me-aningfully fills seniors free time. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26449
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
pšenčíková_2012_dp.pdf 9.086Mb PDF View/Open
pšenčíková_2012_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
pšenčíková_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account