dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Pšenčíková, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-03T23:37:44Z |
|
dc.date.available |
2013-10-03T23:37:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18755
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá českými seniory a jejich účastí na předváděcích prodejních akcích. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje pojmy jako segmentace, nákupní chování, etika prodeje a podrobně popisuje cílovou skupinu seniorů s jejich speci-fiky a charakteristickými rysy. Praktická část se zabývá předváděcími prodejními akcemi, konkrétně popisuje jejich princip fungování, zjišťuje jejich klady i zápory a pomocí dotaz-níkového šetření stanovuje přístup seniorů k těmto akcím. Projektová část přináší řešení ve formě vytvoření alternativního projektu, který zachovává pozitiva původních akcí, vyvaruje se jejich negativních stránek a navíc má přidanou hodnotu pro seniory. Cílem práce je vytvořit takový projekt, který smysluplně a plnohodnotně vyplní volný čas seniorů. |
cs |
dc.format |
80 s. (109 106 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
9527684 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
senior
|
cs |
dc.subject |
předváděcí prodejní akce
|
cs |
dc.subject |
manipulativní techniky v komunikaci
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
senior
|
en |
dc.subject |
showroom sales events
|
en |
dc.subject |
manipulative techniques in communication
|
en |
dc.subject |
leisure
|
en |
dc.title |
Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje |
cs |
dc.title.alternative |
Senior Citizens as a Specific Consumer Segment - Presentation and Selling Events |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the Czech elderly and their participation in the demonstration sales events. The theoretical part is based on the literature and defines terms such as segmentati-on, shopping behavior, ethics of sales and describes in detail the target group of seniors with their specifics and characteristic features. The practical part deals with the demon-stration promotions, specifically describes the operating principle of working, detects their pros and cons and with help of questionnaire survey provides seniors attitude to the acti-ons. The project section provides a solution in the form of a project alternative that preser-ves the original positive actions , avoids their negative aspects and also provides additional value for the elderly. The aim of this thesis is to create such a project, which fully and me-aningfully fills seniors free time. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26449
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
|