Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje |
Autor: |
Pšenčíková, Ivana
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá českými seniory a jejich účastí na předváděcích prodejních akcích. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje pojmy jako segmentace, nákupní chování, etika prodeje a podrobně popisuje cílovou skupinu seniorů s jejich speci-fiky a charakteristickými rysy. Praktická část se zabývá předváděcími prodejními akcemi, konkrétně popisuje jejich princip fungování, zjišťuje jejich klady i zápory a pomocí dotaz-níkového šetření stanovuje přístup seniorů k těmto akcím. Projektová část přináší řešení ve formě vytvoření alternativního projektu, který zachovává pozitiva původních akcí, vyvaruje se jejich negativních stránek a navíc má přidanou hodnotu pro seniory. Cílem práce je vytvořit takový projekt, který smysluplně a plnohodnotně vyplní volný čas seniorů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18755
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26449
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet