Projekt marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Směšná, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-03T22:58:39Z |
|
dc.date.available |
2013-10-03T22:58:39Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18702
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Jaroslav Janoušek Transport. Jejím cílem je navrhnout projekt, který zlepší marketingovou komunikaci dané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou zpracované teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Dále také specifikací marketingu v dopravě a marketingového výzkumu. Analytická část obsahuje představení společnosti a zpracované analýzy především SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a marketingový výzkum. V následující projektové části jsou na základě výsledků analýz navržena řešení, která zlepší marketingovou komunikaci společnosti Jaroslav Janoušek Transport. V závěru projektové části je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
110 s. |
cs |
dc.format.extent |
2089876 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing v dopravě
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
transport marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication of Jaroslav Janoušek Transport Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on marketing communication of Jaroslav Janoušek Transport company. Its goal is to design a project which is to improve marketing communication of mentioned company. The thesis is divided into three parts. There are theoretical observations concerning marketing communication and various tools of communication mix in theoretical part. This part also describes specifications of transport marketing and marketing research. Analytic part contains introduction of the company and some analyses, especially SWOT analysis, Porter's Five Forces Analysis and marketing research. In the last part, the project part, there are some suggestions based on analyses results. The suggestions would improve marketing communication of Jaroslav Janoušek Transport company. There is a designed project at the close of project part. This project went through a time analysis, cost and threat analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23978
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account