Projekt marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport |
Autor: |
Směšná, Iveta
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Jaroslav Janoušek Transport. Jejím cílem je navrhnout projekt, který zlepší marketingovou komunikaci dané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou zpracované teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Dále také specifikací marketingu v dopravě a marketingového výzkumu. Analytická část obsahuje představení společnosti a zpracované analýzy především SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a marketingový výzkum. V následující projektové části jsou na základě výsledků analýz navržena řešení, která zlepší marketingovou komunikaci společnosti Jaroslav Janoušek Transport. V závěru projektové části je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18702
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
23978
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet