Projekt marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport
Autor: Směšná, Iveta
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Jaroslav Janoušek Transport. Jejím cílem je navrhnout projekt, který zlepší marketingovou komunikaci dané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou zpracované teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Dále také specifikací marketingu v dopravě a marketingového výzkumu. Analytická část obsahuje představení společnosti a zpracované analýzy především SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a marketingový výzkum. V následující projektové části jsou na základě výsledků analýz navržena řešení, která zlepší marketingovou komunikaci společnosti Jaroslav Janoušek Transport. V závěru projektové části je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18702
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 23978


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
směšná_2012_dp.pdf 1.993Mb PDF Zobrazit/otevřít
směšná_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
směšná_2012_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet