Význam barev v marketingové komunikaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Turková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-03T22:54:53Z |
|
dc.date.available |
2013-10-03T22:54:53Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18695
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce "Význam barev v marketingové komunikaci" je průzkum vnímání barev v tomto oboru. Pojednává o tom, jaké asociace jsou spojovány s konkrétními barvami a jaké barvy jsou asociovány s různými obory podnikání. Práce navazuje na projekt společnosti OKI a ČMS z roku 2006 s cílem potvrdit nebo vyvrátit hypotézy o zjištěných tendencích až stereotypech při přiřazování barev ke konkrétním podnikatelským subjektům. První část práce je zaměřena na teoretický výklad obecného působení barev, významu barev pro marketingovou komunikaci, firemní identity, loga a podrobné seznámení se studií "Co říkají barvy o firmách" společnosti OKI a ČMS. V analytické části je realizován marketingový výzkum vnímání barev ve spojitosti s jednotlivými obory podnikání: cestovní kancelář, kosmetický salon a restaurace. V projektové části budou aplikovány zjištěné poznatky do praxe pro tvorbu log jednotlivých oblastí podnikání. |
cs |
dc.format |
92 s. (86 842 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2837340 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Asociace barev
|
cs |
dc.subject |
barva
|
cs |
dc.subject |
cestovní kancelář
|
cs |
dc.subject |
colormarketing
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
kosmetický salon
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
restaurace
|
cs |
dc.subject |
Colours association
|
en |
dc.subject |
colour
|
en |
dc.subject |
travel agency
|
en |
dc.subject |
colourmarketing
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
beauty salon
|
en |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
restaurant
|
en |
dc.title |
Význam barev v marketingové komunikaci |
cs |
dc.title.alternative |
Importance of Colors in Marketing Communications |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the dissertation titled "The importance of colors in marketing communictaion" is the perception of the colours in this branch. It is dealing with specific associations which are connected with particular colours and which colours raises various branches of business. The dissertation follows the project of OKI Co and ČMS dt 2006 year targeting confirming or disproving the theories of the discovered tendences even stereotypes by matching the colours with specific business subjects. The first part of the writing focusing on theoretical interpretation of colour influence in general, the sense of colours in marketing communication, company identities, logos and detailed acknowledgement with the essay "What are the colours saying about the companies" by OKI Co. and ČMS. In the second ? analysis part - the marketing research of the colours perceiving connected with particular branches of business is realised: travel agency, beauty salon and restaurant. The project part applicates the acertained knowledges into practice of logo's creating for particular business branches. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26297
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account