Význam barev v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam barev v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Turková, Monika
dc.date.accessioned 2013-10-03T22:54:53Z
dc.date.available 2013-10-03T22:54:53Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18695
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce "Význam barev v marketingové komunikaci" je průzkum vnímání barev v tomto oboru. Pojednává o tom, jaké asociace jsou spojovány s konkrétními barvami a jaké barvy jsou asociovány s různými obory podnikání. Práce navazuje na projekt společnosti OKI a ČMS z roku 2006 s cílem potvrdit nebo vyvrátit hypotézy o zjištěných tendencích až stereotypech při přiřazování barev ke konkrétním podnikatelským subjektům. První část práce je zaměřena na teoretický výklad obecného působení barev, významu barev pro marketingovou komunikaci, firemní identity, loga a podrobné seznámení se studií "Co říkají barvy o firmách" společnosti OKI a ČMS. V analytické části je realizován marketingový výzkum vnímání barev ve spojitosti s jednotlivými obory podnikání: cestovní kancelář, kosmetický salon a restaurace. V projektové části budou aplikovány zjištěné poznatky do praxe pro tvorbu log jednotlivých oblastí podnikání. cs
dc.format 92 s. (86 842 znaků) cs
dc.format.extent 2837340 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Asociace barev cs
dc.subject barva cs
dc.subject cestovní kancelář cs
dc.subject colormarketing cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject kosmetický salon cs
dc.subject logo cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject restaurace cs
dc.subject Colours association en
dc.subject colour en
dc.subject travel agency en
dc.subject colourmarketing en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate design en
dc.subject beauty salon en
dc.subject logo en
dc.subject marketing communication en
dc.subject restaurant en
dc.title Význam barev v marketingové komunikaci cs
dc.title.alternative Importance of Colors in Marketing Communications en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The subject of the dissertation titled "The importance of colors in marketing communictaion" is the perception of the colours in this branch. It is dealing with specific associations which are connected with particular colours and which colours raises various branches of business. The dissertation follows the project of OKI Co and ČMS dt 2006 year targeting confirming or disproving the theories of the discovered tendences even stereotypes by matching the colours with specific business subjects. The first part of the writing focusing on theoretical interpretation of colour influence in general, the sense of colours in marketing communication, company identities, logos and detailed acknowledgement with the essay "What are the colours saying about the companies" by OKI Co. and ČMS. In the second ? analysis part - the marketing research of the colours perceiving connected with particular branches of business is realised: travel agency, beauty salon and restaurant. The project part applicates the acertained knowledges into practice of logo's creating for particular business branches. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26297
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-19


Files in this item

Files Size Format View
turková_2012_dp.pdf 2.705Mb PDF View/Open
turková_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
turková_2012_op.doc 146Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account