Význam barev v marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam barev v marketingové komunikaci |
Autor: |
Turková, Monika
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce "Význam barev v marketingové komunikaci" je průzkum vnímání barev v tomto oboru. Pojednává o tom, jaké asociace jsou spojovány s konkrétními barvami a jaké barvy jsou asociovány s různými obory podnikání. Práce navazuje na projekt společnosti OKI a ČMS z roku 2006 s cílem potvrdit nebo vyvrátit hypotézy o zjištěných tendencích až stereotypech při přiřazování barev ke konkrétním podnikatelským subjektům. První část práce je zaměřena na teoretický výklad obecného působení barev, významu barev pro marketingovou komunikaci, firemní identity, loga a podrobné seznámení se studií "Co říkají barvy o firmách" společnosti OKI a ČMS. V analytické části je realizován marketingový výzkum vnímání barev ve spojitosti s jednotlivými obory podnikání: cestovní kancelář, kosmetický salon a restaurace. V projektové části budou aplikovány zjištěné poznatky do praxe pro tvorbu log jednotlivých oblastí podnikání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18695
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26297
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet