dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Vasková, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-03T22:44:37Z |
|
dc.date.available |
2013-10-03T22:44:37Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18687
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na efektivitu sociální reklamy v rámci soutěže Effie Awards, kterou každoročně pořádá organizace sdružující přední komunikační agentury Asociace komunikačních agentur. Práce vychází z obsahové analýzy jednotlivých uveřejněných kampaní, které se za roky pořádání v soutěži umístily. Posuzuje jejich účinnost, komuni-kační strategii, přínosy i další kritéria, tématicky společné reklamní kampaně mezi sebou srovnává a hodnotí i ty umístěné na nejvyšších příčkách. Vše je doplněno o názory a citace odborníků, dodatečné výzkumy, celkové zhodnocení i doporučení. Čtenář tak může získat ucelený přehled o vývoji i současné situaci v oblasti sociální reklamy pod záštitou zmíněné soutěže. |
cs |
dc.format |
87 s., znaky bez mezer 126 468 |
cs |
dc.format.extent |
2550765 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
Effie Awards
|
cs |
dc.subject |
kreativita
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
ko-munikace
|
cs |
dc.subject |
výsledky
|
cs |
dc.subject |
agentura
|
cs |
dc.subject |
obsahová analýza
|
cs |
dc.subject |
zadavatel
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
Effie Awards
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
non-profit organizati-on
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
results
|
en |
dc.subject |
agency
|
en |
dc.subject |
content analysis
|
en |
dc.subject |
sponsor
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.title |
Efektivita sociální reklamy v ČR v rámci soutěže Effie Awards |
cs |
dc.title.alternative |
Effectiveness of Social Advertising in the Czech Republic within the Framework of the Effie Awards |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis focuses on the effectiveness of social advertising in the Effie Awards competition, organized annually by the organization for leading communications agencies of the Association of Communications Agencies. The work is based on the content analysis of published campaigns that have for years of organizing placed in the competition. It as-sesses their effectiveness, communication strategy, benefits, and other criteria; it compares and evaluates thematic joint advertising campaign between them, even those at the top of the world. Everything is accompanied by quotes and expert opinions, additional studies, the overall assessment and recommendations. The reader can get a comprehensive overview of the development and current situation of social advertising under the auspices of that competition. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26477
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-06 |
|