Efektivita sociální reklamy v ČR v rámci soutěže Effie Awards

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita sociální reklamy v ČR v rámci soutěže Effie Awards

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita sociální reklamy v ČR v rámci soutěže Effie Awards
Autor: Vasková, Sandra
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na efektivitu sociální reklamy v rámci soutěže Effie Awards, kterou každoročně pořádá organizace sdružující přední komunikační agentury Asociace komunikačních agentur. Práce vychází z obsahové analýzy jednotlivých uveřejněných kampaní, které se za roky pořádání v soutěži umístily. Posuzuje jejich účinnost, komuni-kační strategii, přínosy i další kritéria, tématicky společné reklamní kampaně mezi sebou srovnává a hodnotí i ty umístěné na nejvyšších příčkách. Vše je doplněno o názory a citace odborníků, dodatečné výzkumy, celkové zhodnocení i doporučení. Čtenář tak může získat ucelený přehled o vývoji i současné situaci v oblasti sociální reklamy pod záštitou zmíněné soutěže.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18687
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26477


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vasková_2012_dp.pdf 2.432Mb PDF Zobrazit/otevřít
vasková_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vasková_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet