Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobků společnosti PERLIT s.r.o. na trhu.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Smilková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:02:35Z |
|
dc.date.available |
2013-05-13T23:00:36Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1854
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vyhledávání a uspořádání teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, to znamená charakteristika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, komunikační proces a realizace marketingové komunikace. Obsahem praktické části je analýza marketingové komunikace PERLIT s.r.o Další část je těžištěm celé diplomové práce. Obsahuje východiska a vypracování samotného projektu marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
118 s |
cs |
dc.format.extent |
747956 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013 |
|
dc.title |
Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobků společnosti PERLIT s.r.o. na trhu. |
cs |
dc.title.alternative |
A prokject of marketing communication for betterment of the position a produsts of PERLIT s.r.o. on the market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kilián, Václav |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretic part is focused on retrieval and systemization of the theoretic knowledge related to the given topic, it means characteristic of constituent instruments of marketing communication, communication process , and the realization of marketing communication. The conent ot the practical part is an analysis of the marketing communication of the company PERLIT s.r.o. Another part is the key point of the whole Thesis. It contains starting points and elaboration of the marketing communications project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3944
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account