Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobků společnosti PERLIT s.r.o. na trhu.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobků společnosti PERLIT s.r.o. na trhu.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Smilková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:02:35Z
dc.date.available 2013-05-13T23:00:36Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1854
dc.description.abstract Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vyhledávání a uspořádání teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, to znamená charakteristika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, komunikační proces a realizace marketingové komunikace. Obsahem praktické části je analýza marketingové komunikace PERLIT s.r.o Další část je těžištěm celé diplomové práce. Obsahuje východiska a vypracování samotného projektu marketingové komunikace. cs
dc.format 118 s cs
dc.format.extent 747956 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
dc.title Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobků společnosti PERLIT s.r.o. na trhu. cs
dc.title.alternative A prokject of marketing communication for betterment of the position a produsts of PERLIT s.r.o. on the market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kilián, Václav
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated The theoretic part is focused on retrieval and systemization of the theoretic knowledge related to the given topic, it means characteristic of constituent instruments of marketing communication, communication process , and the realization of marketing communication. The conent ot the practical part is an analysis of the marketing communication of the company PERLIT s.r.o. Another part is the key point of the whole Thesis. It contains starting points and elaboration of the marketing communications project. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3944
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
smilková_2006_dp.pdfBlocked 730.4Kb PDF View/Open
smilková_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
smilková_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account