Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobků společnosti PERLIT s.r.o. na trhu.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobků společnosti PERLIT s.r.o. na trhu. |
Autor: |
Smilková, Eva
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vyhledávání a uspořádání teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, to znamená charakteristika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, komunikační proces a realizace marketingové komunikace. Obsahem praktické části je analýza marketingové komunikace PERLIT s.r.o Další část je těžištěm celé diplomové práce. Obsahuje východiska a vypracování samotného projektu marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1854
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
3944
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet