Analýza konkurenčního prostředí firmy RIM-CZ, spol. s r. o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Nagy, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Hotmar, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T15:04:09Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T15:04:09Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18414
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí na trhu kancelářského nábytku se zaměřením na kancelářská křesla a židle. Cílem této práce je vytvořit jasný pohled na vybrané konkurenční firmy a to především v oblasti cen produktů, rozsahu poskytovaných služeb a image konkurenčních firem. Dále potom vymezit silné a slabé stránky firmy vůči konkurenci. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací. Druhá část práce je věnována analýze vybraných konkurentů, porovnání produktů a produktových řad, služeb a image soutěžitelů. V závěru práce jsou doporučení managementu firmy pro zvýšení konkurenceschopnosti na trhu. |
cs |
dc.format |
68 s. (80 593 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2316306 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Trh
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Market
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
analyse
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí firmy RIM-CZ, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of competitive environment RIM-CZ, spol. s r. o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of this thesis is to analyze the competitive environment in the office furniture market, focusing on office chairs. The aim of this work is to create a clear view of the selected competitors, especially in the area of product pricing, scope of services and the image of the competing companies. Then to define the strengths and weaknesses of the company against competitors. The first part focuses on the collection of information theory. The second part is devoted to an analysis of selected competitors, comparing products and product lines, services and image of the competitors. In conclusion are recommendation for the company management to increase competitiveness in the market. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20961
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account