Analýza konkurenčního prostředí firmy RIM-CZ, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního prostředí firmy RIM-CZ, spol. s r. o. |
Autor: |
Hotmar, Michal
|
Vedoucí: |
Nagy, Milan
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí na trhu kancelářského nábytku se zaměřením na kancelářská křesla a židle. Cílem této práce je vytvořit jasný pohled na vybrané konkurenční firmy a to především v oblasti cen produktů, rozsahu poskytovaných služeb a image konkurenčních firem. Dále potom vymezit silné a slabé stránky firmy vůči konkurenci. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací. Druhá část práce je věnována analýze vybraných konkurentů, porovnání produktů a produktových řad, služeb a image soutěžitelů. V závěru práce jsou doporučení managementu firmy pro zvýšení konkurenceschopnosti na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18414
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
20961
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet