Projekt marketingového plánu firmy SENSIT - HOLDING, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Janíčková, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:58:39Z |
|
dc.date.available |
2013-05-10T23:00:55Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1840
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového plánu firmy SENSIT - HOLDING, s.r.o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické po-znatky o marketingu, marketingovém plánování a především o marketingovém plánu. Dru-há část je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou reali-zaci plánu. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a akční programy. V závěru je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. Smyslem práce bylo sestavit projekt marketingového plánu, který by přispěl ke zlepšení úrovně mar-ketingových činností prováděných firmou SENSIT - HOLDING, s.r.o. v druhé polovině roku 2006 a první polovině roku 2007. |
cs |
dc.format |
106 s. 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
867711 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013 |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
akční programy
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing targets
|
en |
dc.subject |
action plans
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
swot analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu firmy SENSIT - HOLDING, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of the marketing plan of the company SENSIT - HOLDING |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pupík, Jan |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the project of the SENSIT - HOLIDNG company marketing plan. General knowledge of marketing, marketing planning and especially of marketing plan is gathered and compiled in the first part of the thesis. The second part consists of the situational analysis and the project. The situational analysis is focused on finding and eva-luation of all facts and areas that may affect preparation and successful realization of the plan. Marketing targets, marketing strategy and action plans are determined in the project part of the thesis. All costs and risks are analysed in the conclusion. The main aim of my thesis is to draw up the marketing plan that could raise the quality of SENSIT - HOLDING marketing activities in second half of the year 2006 and first half of the year 2007. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3630
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account