Projekt marketingového plánu firmy SENSIT - HOLDING, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingového plánu firmy SENSIT - HOLDING, s.r.o. |
Author: |
Janíčková, Iva
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového plánu firmy SENSIT - HOLDING, s.r.o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické po-znatky o marketingu, marketingovém plánování a především o marketingovém plánu. Dru-há část je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou reali-zaci plánu. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a akční programy. V závěru je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. Smyslem práce bylo sestavit projekt marketingového plánu, který by přispěl ke zlepšení úrovně mar-ketingových činností prováděných firmou SENSIT - HOLDING, s.r.o. v druhé polovině roku 2006 a první polovině roku 2007. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1840
|
Date:
|
2006-05-09 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
3630
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account