Vliv sociální reklamy na hodnotovou orientaci mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sociální reklamy na hodnotovou orientaci mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Zapletalová, Anna
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:55:42Z
dc.date.available 2012-03-11T14:55:42Z
dc.date.issued 2011-04-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18394
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem nemocí poruch příjmu potravy ve vztahu ke středoškolské mládeži. Právě ta je nejčastěji hospitalizovanou skupinou s diagnostikovanou mentální anorexií nebo bulimií. Cílem práce však není popisovat současný stav, ale na základě již zjištěných poznatků a vlastního průzkumu vytvořit informační kampaň upozorňující cílovou skupinu na danou problematiku. Marketingové aktivity jsou vytvořeny pro Občanské sdružení Anabell, které se jako jediné v České republice pomocí postiženým a jejich blízkým zabývá. cs
dc.format 100 s. cs
dc.format.extent 4924512 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nemoci poruch příjmu potravy cs
dc.subject mentální anorexie cs
dc.subject mentální bulimie cs
dc.subject mládež cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject Občanské sdružení Anabell cs
dc.subject Eating disorders en
dc.subject anorexia nervosa en
dc.subject bulimia nervosa en
dc.subject youth en
dc.subject social advertising en
dc.subject Anabell Civic Association en
dc.title Vliv sociální reklamy na hodnotovou orientaci mládeže cs
dc.title.alternative The Influence of Social Advertising on Value Orientation of Youth en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated Diploma work is about topic of eating disorders related to high school students. High school students is the most frequently hospitalized group with diagnosed mental anorexia or bulimia. The goal of work is not describe the current state, but by discovered facts and own research prepare an information campaign to warn target group about the issue. Marketing activities are designed for Anabell Civic Association, which is the only organization in the Czech Republic which hepls people with eating disorders and their families. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18434
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zapletalová_2011_dp.pdf 4.696Mb PDF View/Open
zapletalová_2011_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
zapletalová_2011_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account