Vliv sociální reklamy na hodnotovou orientaci mládeže
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vliv sociální reklamy na hodnotovou orientaci mládeže |
| Autor: |
Zapletalová, Anna
|
| Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem nemocí poruch příjmu potravy ve vztahu ke středoškolské mládeži. Právě ta je nejčastěji hospitalizovanou skupinou s diagnostikovanou mentální anorexií nebo bulimií. Cílem práce však není popisovat současný stav, ale na základě již zjištěných poznatků a vlastního průzkumu vytvořit informační kampaň upozorňující cílovou skupinu na danou problematiku. Marketingové aktivity jsou vytvořeny pro Občanské sdružení Anabell, které se jako jediné v České republice pomocí postiženým a jejich blízkým zabývá. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18394
|
|
Datum:
|
2011-04-21 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18434
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet