Vliv sociální reklamy na hodnotovou orientaci mládeže

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv sociální reklamy na hodnotovou orientaci mládeže

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv sociální reklamy na hodnotovou orientaci mládeže
Autor: Zapletalová, Anna
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem nemocí poruch příjmu potravy ve vztahu ke středoškolské mládeži. Právě ta je nejčastěji hospitalizovanou skupinou s diagnostikovanou mentální anorexií nebo bulimií. Cílem práce však není popisovat současný stav, ale na základě již zjištěných poznatků a vlastního průzkumu vytvořit informační kampaň upozorňující cílovou skupinu na danou problematiku. Marketingové aktivity jsou vytvořeny pro Občanské sdružení Anabell, které se jako jediné v České republice pomocí postiženým a jejich blízkým zabývá.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18394
Datum: 2011-04-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18434


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zapletalová_2011_dp.pdf 4.696Mb PDF Zobrazit/otevřít
zapletalová_2011_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zapletalová_2011_op.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet