Marketingová analýza festivalu Habrovka 2010

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová analýza festivalu Habrovka 2010

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Marvan, Lukáš
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:13:24Z
dc.date.available 2012-03-11T14:13:24Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18337
dc.description.abstract Práce se zabývá marketingovými aktivitami letního hudebního a divadelního festivalu v prostředí nestátní neziskové organizace. Nejprve v teoretické části seznamuje s problematikou marketingu neziskových organizací, art marketingu a marketingu služeb. Dále se zabývá vybranými metodami marketingového průzkumu použitými v praktické části práce k analýze marketingového mixu festivalu. Praktická část je věnována 8. ročníku festivalu Habrovka, který se konal v roce 2010. Zaměřuje se na analýzu marketingové komunikace, marketingový průzkum publika a vyhodnocení silných a slabých stránek festivalu. V závěru práce přináší konkrétní doporučení pro zlepšení marketingových aktivit v příštích ročnících festivalu. cs
dc.format 74 s. (77 000 znaků) cs
dc.format.extent 4756311 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject festival cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject hudba cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject Habrovka cs
dc.subject průzkum cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject marketing research en
dc.subject festival en
dc.subject theatre en
dc.subject music en
dc.subject NGO segment en
dc.subject Habrovka en
dc.subject survey en
dc.subject SWOT en
dc.title Marketingová analýza festivalu Habrovka 2010 cs
dc.title.alternative Marketing Analysis of Habrovka Festival 2010 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štefánek, Radoslav
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated This Thesis focuses on marketing activities of a summer music and theatre festival, organized by a non-governmental non-profit organisation. In the theoretical part, the marketing of NGOs, arts marketing and marketing of services are being introduced. The theoretical part also discusses the chosen methods of marketing research being used in the practical part of the Thesis to conduct an analysis of the festival's marketing mix. The practical part of the Thesis is dedicated to the 8th Habrovka festival which took place in 2010. This part of the Thesis concentrates on the marketing communication analysis, marketing survey of an audience and the SWOT analysis of the festival communication. At the end the Thesis brings some pieces of recommendation for the future years festival's communication activities. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18704
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
marvan_2011_bp.pdf 4.535Mb PDF View/Open
marvan_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
marvan_2011_op.doc 746Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account