Marketingová analýza festivalu Habrovka 2010
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Marvan, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T14:13:24Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T14:13:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18337
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá marketingovými aktivitami letního hudebního a divadelního festivalu v prostředí nestátní neziskové organizace. Nejprve v teoretické části seznamuje s problematikou marketingu neziskových organizací, art marketingu a marketingu služeb. Dále se zabývá vybranými metodami marketingového průzkumu použitými v praktické části práce k analýze marketingového mixu festivalu. Praktická část je věnována 8. ročníku festivalu Habrovka, který se konal v roce 2010. Zaměřuje se na analýzu marketingové komunikace, marketingový průzkum publika a vyhodnocení silných a slabých stránek festivalu. V závěru práce přináší konkrétní doporučení pro zlepšení marketingových aktivit v příštích ročnících festivalu. |
cs |
dc.format |
74 s. (77 000 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
4756311 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
festival
|
cs |
dc.subject |
divadlo
|
cs |
dc.subject |
hudba
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
Habrovka
|
cs |
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
festival
|
en |
dc.subject |
theatre
|
en |
dc.subject |
music
|
en |
dc.subject |
NGO segment
|
en |
dc.subject |
Habrovka
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.title |
Marketingová analýza festivalu Habrovka 2010 |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Analysis of Habrovka Festival 2010 |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štefánek, Radoslav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Thesis focuses on marketing activities of a summer music and theatre festival, organized by a non-governmental non-profit organisation. In the theoretical part, the marketing of NGOs, arts marketing and marketing of services are being introduced. The theoretical part also discusses the chosen methods of marketing research being used in the practical part of the Thesis to conduct an analysis of the festival's marketing mix. The practical part of the Thesis is dedicated to the 8th Habrovka festival which took place in 2010. This part of the Thesis concentrates on the marketing communication analysis, marketing survey of an audience and the SWOT analysis of the festival communication. At the end the Thesis brings some pieces of recommendation for the future years festival's communication activities. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18704
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account