Marketingová analýza festivalu Habrovka 2010
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová analýza festivalu Habrovka 2010 |
Autor: |
Marvan, Lukáš
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá marketingovými aktivitami letního hudebního a divadelního festivalu v prostředí nestátní neziskové organizace. Nejprve v teoretické části seznamuje s problematikou marketingu neziskových organizací, art marketingu a marketingu služeb. Dále se zabývá vybranými metodami marketingového průzkumu použitými v praktické části práce k analýze marketingového mixu festivalu. Praktická část je věnována 8. ročníku festivalu Habrovka, který se konal v roce 2010. Zaměřuje se na analýzu marketingové komunikace, marketingový průzkum publika a vyhodnocení silných a slabých stránek festivalu. V závěru práce přináší konkrétní doporučení pro zlepšení marketingových aktivit v příštích ročnících festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18337
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18704
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet