Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Michálek, Otto
|
|
dc.contributor.author |
Sedlářová, Renáta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T14:10:16Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T14:10:16Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18330
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zjištěním míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality dle normy ČSN EN ISO 9001:2009 ve společnosti mopas a.s., Holešov. Cílem práce je zefektivnit zjišťování míry spokojenosti zákazníků ve společnosti. V teoretické části jsou interpretovány poznatky z oblasti kvality včetně metodiky měření spokojenosti zákazníků. V praktické části se nachází představení společnosti mopas a.s., analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Dále je zde analyzován současný proces implementace ISO požadavků a současné měření míry spokojenosti zákazníků. V závěru praktické části jsou popsány výsledné návrhy a doporučení společnosti. |
cs |
dc.format |
61 s., 5 p. (75 334 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3772802 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
systém řízení kvality
|
cs |
dc.subject |
ČSN EN ISO 9001:2009
|
cs |
dc.subject |
cíle kvality
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
quality management system
|
en |
dc.subject |
CSN EN ISO 9001:2009
|
en |
dc.subject |
quality goals
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Measuring of customer satisfaction within the quality management system in mopas a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with a customer satisfaction survey within the quality management system according to the standard CSN EN ISO 9001:2009 in mopas a.s., Holesov. The goal of this bachelor thesis is to improve customer satisfaction survey in the company. The theoretical part consists of the knowledge of quality including methodology of the customer satisfaction survey. The practical part is an introduction to the joint stock company mopas and an analysis of internal and external environment of the company. Furthermore, there is an analysis of the current process of ISO requirements implementation and current customer satisfaction survey. The conclusion of the practical part describes consequent proposals and recommendations to the company. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21336
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account