Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s.
Autor: Sedlářová, Renáta
Vedoucí: Michálek, Otto
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá zjištěním míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality dle normy ČSN EN ISO 9001:2009 ve společnosti mopas a.s., Holešov. Cílem práce je zefektivnit zjišťování míry spokojenosti zákazníků ve společnosti. V teoretické části jsou interpretovány poznatky z oblasti kvality včetně metodiky měření spokojenosti zákazníků. V praktické části se nachází představení společnosti mopas a.s., analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Dále je zde analyzován současný proces implementace ISO požadavků a současné měření míry spokojenosti zákazníků. V závěru praktické části jsou popsány výsledné návrhy a doporučení společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18330
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21336


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sedlářová_2011_bp.pdf 3.598Mb PDF Zobrazit/otevřít
sedlářová_2011_vp.pdf 814.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
sedlářová_2011_op.pdf 659.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet