Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Fryštacká, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:07:19Z
dc.date.available 2012-03-11T14:07:19Z
dc.date.issued 2011-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18325
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám tématem nákupního chování a typologií zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb. Zákazníci tohoto segmentu jsou lidé, kteří cho-vají zvíře a nakupují pro něj krmiva a ostatní potřeby. V teoretické části provedu rešerši odborné literatury, která se zabývá nákupním chováním, psychologií spotřebitele a segmen-tací spotřebitelského trhu. V praktické části provedu analýzu nákupního chování zákazníků, které následně rozdělím do jednotlivých skupin typologie agentury STEM/MARK. Jako metodu analýzy použiji dotazníkové šetření. cs
dc.format 62 s. ( 82 043 znaků) cs
dc.format.extent 1443498 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject typologie zákazníků cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject segment krmiv a chovatelských potřeb cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject typology of a customers en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject customer en
dc.subject segment of feeds and pet supplies en
dc.subject survey en
dc.title Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb cs
dc.title.alternative Customer Typology in Segment of Feeds and Pet Supplies en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kovařík, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis I focus on the topic of consumer behavior and on the typology of customers in segment of feeds and pet supplies. Customers in this segment are people, who breed animal and who buy feeds and other supplies for it. In the theoretical part I will do a literature search, which deals with consumer behavior, psychology of a customer and seg-mentation of customer market. In a practical part I will analyze the consumer behavior of customers, who will be separated to single group of the typology STEM/MARK. As me-thod of analysis I will use survey. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18745
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
fryštacká_2011_bp.pdf 1.376Mb PDF View/Open
fryštacká_2011_vp.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open
fryštacká_2011_op.doc 136Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account