dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Fryštacká, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T14:07:19Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T14:07:19Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18325
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem nákupního chování a typologií zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb. Zákazníci tohoto segmentu jsou lidé, kteří cho-vají zvíře a nakupují pro něj krmiva a ostatní potřeby. V teoretické části provedu rešerši odborné literatury, která se zabývá nákupním chováním, psychologií spotřebitele a segmen-tací spotřebitelského trhu. V praktické části provedu analýzu nákupního chování zákazníků, které následně rozdělím do jednotlivých skupin typologie agentury STEM/MARK. Jako metodu analýzy použiji dotazníkové šetření. |
cs |
dc.format |
62 s. ( 82 043 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1443498 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
typologie zákazníků
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
segment krmiv a chovatelských potřeb
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
typology of a customers
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
segment of feeds and pet supplies
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.title |
Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb |
cs |
dc.title.alternative |
Customer Typology in Segment of Feeds and Pet Supplies |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kovařík, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I focus on the topic of consumer behavior and on the typology of customers in segment of feeds and pet supplies. Customers in this segment are people, who breed animal and who buy feeds and other supplies for it. In the theoretical part I will do a literature search, which deals with consumer behavior, psychology of a customer and seg-mentation of customer market. In a practical part I will analyze the consumer behavior of customers, who will be separated to single group of the typology STEM/MARK. As me-thod of analysis I will use survey. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18745
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|