Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb
Autor: Fryštacká, Lucie
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se zabývám tématem nákupního chování a typologií zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb. Zákazníci tohoto segmentu jsou lidé, kteří cho-vají zvíře a nakupují pro něj krmiva a ostatní potřeby. V teoretické části provedu rešerši odborné literatury, která se zabývá nákupním chováním, psychologií spotřebitele a segmen-tací spotřebitelského trhu. V praktické části provedu analýzu nákupního chování zákazníků, které následně rozdělím do jednotlivých skupin typologie agentury STEM/MARK. Jako metodu analýzy použiji dotazníkové šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18325
Datum: 2011-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18745


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fryštacká_2011_bp.pdf 1.376Mb PDF Zobrazit/otevřít
fryštacká_2011_vp.doc 124.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fryštacká_2011_op.doc 136Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet