Marketingové strategie traktorů Zetor

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové strategie traktorů Zetor

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Imran, Shayan
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:03:54Z
dc.date.available 2012-03-11T14:03:54Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18317
dc.description.abstract Hlavním úkolem teto diplomové práce je připravit projekt marketingové strategii pro firmu Zetor Tractors. Projekt je pro přeorganizování marketingové politiky a rozpočtu pro nadcházející leta. Práce je rozdělená na tři části. První, teoretická část popisuje koncept marketingového procesu, marketingové strategií, cílový segment a umístění. Druhá, praktická část ukazuje současnou situaci Zetor Tractors na trhu. V neposlední řádě, projektová část představuje přeorganizovanou marketingovou strategií, tj. marketingový mix a analýzu výdajů a rizik celého projektu. cs
dc.format 99 cs
dc.format.extent 3450062 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject Metoda kritické cesty cs
dc.subject analýzy nákladů a rizik cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter five forces en
dc.subject BCG matrix en
dc.subject Critical path method en
dc.subject Cost and risk analysis en
dc.title Marketingové strategie traktorů Zetor cs
dc.title.alternative Marketing Strategies of Zetor Tractors en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The main purpose of this master thesis is to prepare project of marketing strategy for Zetor Tractors. The project is for to restructure marketing policies and marketing budget for coming years. The thesis is divided into three parts. First, Theoretical part which describe the concept of marketing process, marketing strategy, target segment and positioning. Second, analysis part illustrate present market situation of Zetor Tractors. Last but not least, project part shows restructured marketing strategies such as marketing mix and it analyze cost and risk of the project. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22665
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
imran_2011_dp.pdfBlocked 3.290Mb PDF View/Open
imran_2011_vp.zip 18.65Kb Unknown View/Open
imran_2011_op.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account