Marketingové strategie traktorů Zetor
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové strategie traktorů Zetor |
Autor: |
Imran, Shayan
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Hlavním úkolem teto diplomové práce je připravit projekt marketingové strategii pro firmu Zetor Tractors. Projekt je pro přeorganizování marketingové politiky a rozpočtu pro nadcházející leta. Práce je rozdělená na tři části. První, teoretická část popisuje koncept marketingového procesu, marketingové strategií, cílový segment a umístění. Druhá, praktická část ukazuje současnou situaci Zetor Tractors na trhu. V neposlední řádě, projektová část představuje přeorganizovanou marketingovou strategií, tj. marketingový mix a analýzu výdajů a rizik celého projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18317
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
22665
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet