Komunikační strategie při zavedení mlékomatů na polský trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Krovinová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T13:23:25Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T13:23:25Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18264
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie společnosti TOKO AGRI a.s., která se specializuje na distribuci mlékomatů na český a slovenský trh. K dosažení hlavního cíle je potřebná analýza současného stavu užitých marketingových nástrojů na území České republiky s jejich pozitivním i negativním dopadem na spotřebitele. Cílem této práce je z dosažených výsledků marketingové kampaně použité na území České republiky v kombinaci s prováděným experimentem použitým v Polsku navrhnout správnou komunikační strategii mléčných automatů pro polský trh. Současně se budu snažit vyhnout krizovým situacím, jenž nastaly při zavádění komunikační strategie v České republice a v závěru projektové části práce navrhnu možná doporučení. |
cs |
dc.format |
96 s. |
cs |
dc.format.extent |
42875288 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
experiment
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
experiment
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie při zavedení mlékomatů na polský trh |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy for Implementation of Milk-machines on the Polish Market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the proposal of communication strategy of TOKO AGRI Inc. that specialized on distribution of milk-machines on the Czech and Slovak market. For reaching of targeted goal it is necessary to analyze present stage of marketing tools used on the Czech market with their positive and negative impact on consumers. The goal of this work is to project the communication strategy for implementation of milk-machines on the Polish market on the base of reached results of communication strategy used in the Czech Republic in combination with the experiment done in Poland. Simultaneously I will try to avoid crisis situations, which occurred by implementing the communication strategy in the Czech Republic and in the conclusion of project part I will make a proposal of some possible recommendations. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18440
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account