Komunikační strategie při zavedení mlékomatů na polský trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie při zavedení mlékomatů na polský trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Krovinová, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-11T13:23:25Z
dc.date.available 2012-03-11T13:23:25Z
dc.date.issued 2011-04-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18264
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie společnosti TOKO AGRI a.s., která se specializuje na distribuci mlékomatů na český a slovenský trh. K dosažení hlavního cíle je potřebná analýza současného stavu užitých marketingových nástrojů na území České republiky s jejich pozitivním i negativním dopadem na spotřebitele. Cílem této práce je z dosažených výsledků marketingové kampaně použité na území České republiky v kombinaci s prováděným experimentem použitým v Polsku navrhnout správnou komunikační strategii mléčných automatů pro polský trh. Současně se budu snažit vyhnout krizovým situacím, jenž nastaly při zavádění komunikační strategie v České republice a v závěru projektové části práce navrhnu možná doporučení. cs
dc.format 96 s. cs
dc.format.extent 42875288 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject experiment cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing research en
dc.subject experiment en
dc.title Komunikační strategie při zavedení mlékomatů na polský trh cs
dc.title.alternative Communication Strategy for Implementation of Milk-machines on the Polish Market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the proposal of communication strategy of TOKO AGRI Inc. that specialized on distribution of milk-machines on the Czech and Slovak market. For reaching of targeted goal it is necessary to analyze present stage of marketing tools used on the Czech market with their positive and negative impact on consumers. The goal of this work is to project the communication strategy for implementation of milk-machines on the Polish market on the base of reached results of communication strategy used in the Czech Republic in combination with the experiment done in Poland. Simultaneously I will try to avoid crisis situations, which occurred by implementing the communication strategy in the Czech Republic and in the conclusion of project part I will make a proposal of some possible recommendations. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18440
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
krovinová_2011_dp.pdf 40.88Mb PDF View/Open
krovinová_2011_vp.zip 68.92Kb Unknown View/Open
krovinová_2011_op.doc 120.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account