Komunikační strategie při zavedení mlékomatů na polský trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie při zavedení mlékomatů na polský trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie při zavedení mlékomatů na polský trh
Autor: Krovinová, Jana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie společnosti TOKO AGRI a.s., která se specializuje na distribuci mlékomatů na český a slovenský trh. K dosažení hlavního cíle je potřebná analýza současného stavu užitých marketingových nástrojů na území České republiky s jejich pozitivním i negativním dopadem na spotřebitele. Cílem této práce je z dosažených výsledků marketingové kampaně použité na území České republiky v kombinaci s prováděným experimentem použitým v Polsku navrhnout správnou komunikační strategii mléčných automatů pro polský trh. Současně se budu snažit vyhnout krizovým situacím, jenž nastaly při zavádění komunikační strategie v České republice a v závěru projektové části práce navrhnu možná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18264
Datum: 2011-04-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18440


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krovinová_2011_dp.pdf 40.88Mb PDF Zobrazit/otevřít
krovinová_2011_vp.zip 68.92Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
krovinová_2011_op.doc 120.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet