Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Krajčová, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:53:29Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1823
|
|
dc.description.abstract |
Diplomový projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik kon-cernu Continental AG se soustředí na vytvoření návrhu manuálu značky Continental pro nákladní pneumatiky. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou značky, současným manažerským přístupem k řízení značky a strategickou orientací firmy. Výsledkem projektu je manuál, který podporuje navrhovaný zákaznický přístup při uvádění značky Continental na nové mimovropské trhy. |
cs |
dc.format |
88 s. |
cs |
dc.format.extent |
4419090 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 09.05.2036 |
|
dc.subject |
brand management
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
identita značky
|
cs |
dc.subject |
brand manuál
|
cs |
dc.subject |
brand management
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand identity
|
en |
dc.subject |
brand manual
|
en |
dc.title |
Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG |
cs |
dc.title.alternative |
Project of implementation of brand management in truck tyre division in Continental AG |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pančochová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma project of implementation of brand management in Continental AG focuses on a development of brand manual of brand Continental in the area of truck tyres. Diploma work is divided into two basic parts. There is a study of literary knowledge in theoretical part. The second part, the practical one, analyses actual managerial approach in brand management and brand strategy. The result of the project is a brand manual as a support tool for customer orientated approach during introduction of brand Continental on new non European markets. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3661
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account