Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG |
Autor: |
Krajčová, Vendula
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomový projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik kon-cernu Continental AG se soustředí na vytvoření návrhu manuálu značky Continental pro nákladní pneumatiky. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou značky, současným manažerským přístupem k řízení značky a strategickou orientací firmy. Výsledkem projektu je manuál, který podporuje navrhovaný zákaznický přístup při uvádění značky Continental na nové mimovropské trhy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1823
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 09.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3661
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet