dc.contributor.advisor |
Létalová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Stoklásek, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:52:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T23:52:51Z |
|
dc.date.issued |
2006-08-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1822
|
|
dc.description.abstract |
Práce vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingových komunikací vztahujících se k práci komunikační agentury marketingový a komunikační mix, reklama, integrované marketingové komunikace a corporate identity. Jelikož je pro fungování jakékoliv firmy, nemluvě o komunikační agentuře, nezbytně nutné dobré zázemí pro zaměstnance, větší část práce věnuji také řízení lidských zdrojů a transparentnímu systému odměňování zaměst-nanců. Ve své práci popisuji strukturu a činnosti oddělení komunikační agentury a také systém zpracování zakázky pro klienta. Na základě pracovních hypotéz ověřuji důležitost briefu. Součástí práce je manuál, který obsahuje tři části postup komunikační agentury při spolupráci s klientem, postup klienta při spolupráci s komunikační agenturou a malý slovník pojmů z oblasti marketingových komunikací. |
cs |
dc.format |
77 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1559349 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
měřitelnost reklamy
|
cs |
dc.subject |
integrované marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
řízení lidských zdrojů
|
cs |
dc.subject |
komunikační agentura
|
cs |
dc.subject |
struktura komunikační agentury
|
cs |
dc.subject |
systém vedení
|
cs |
dc.subject |
odměňování
|
cs |
dc.subject |
spolupráce s klientem
|
cs |
dc.subject |
brief
|
cs |
dc.subject |
slovník pojmů
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
advertising measurability
|
en |
dc.subject |
human resource management
|
en |
dc.subject |
communication agency
|
en |
dc.subject |
communication agency structure
|
en |
dc.subject |
management system
|
en |
dc.subject |
remunerating
|
en |
dc.subject |
cooperation with the client
|
en |
dc.subject |
brief
|
en |
dc.subject |
glossary
|
en |
dc.title |
Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem |
cs |
dc.title.alternative |
The instruction manual of the comunication of the client and the comunication agency |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2006-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is coming out from the theoretical information in the marketing communication area which is related to the communication agency work marketing and communication mix, advertising, integrated marketing communication and corporate identity. An essential part of any well working company, not only the communication agency, is the good background for the employees the main part of my thesis is aimed at human resource management and a transparent remunerating system. There is described the communication de-partments structure and activity. Also there is described the system of client order execution. Based on the hypotheses I do check up the brief importance. The strand of this work is a manual which contains three parts the process of the cooperation with the client, the process of the communication of the client and the communication agency and a little marketing terms glossary. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2792
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|