Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem |
Autor: |
Stoklásek, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Létalová, Petra
|
Abstrakt:
|
Práce vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingových komunikací vztahujících se k práci komunikační agentury marketingový a komunikační mix, reklama, integrované marketingové komunikace a corporate identity. Jelikož je pro fungování jakékoliv firmy, nemluvě o komunikační agentuře, nezbytně nutné dobré zázemí pro zaměstnance, větší část práce věnuji také řízení lidských zdrojů a transparentnímu systému odměňování zaměst-nanců. Ve své práci popisuji strukturu a činnosti oddělení komunikační agentury a také systém zpracování zakázky pro klienta. Na základě pracovních hypotéz ověřuji důležitost briefu. Součástí práce je manuál, který obsahuje tři části postup komunikační agentury při spolupráci s klientem, postup klienta při spolupráci s komunikační agenturou a malý slovník pojmů z oblasti marketingových komunikací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1822
|
Datum:
|
2006-08-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2792
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet