dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Otépková, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:52:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T23:52:34Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1821
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce se zabývá tématem hodnocení žáků na druhém stupni ZŠ. Teoretická část je rozdělena do čtyř základních oblastí. První část pojednává o hodnocení obecně. Druhá část přináší základní informace o hodnocení z pohledu školy, ujasňuje pojem školního hodnocení, jeho podstatu, funkce, metody a formy. Naznačuje i moderní trendy alternativního hodnocení. Ve třetí části jsem uvedla způsoby školního hodnocení ve státech EU. V poslední části se zmiňuji o využití počítačových programů, které slouží jako komunikační prostředek mezi učiteli, žáky a rodiči z hlediska hodnocení. Praktická část je částí výzkumnou. Byl proveden výzkum formou dotazníkové metody, pomocí něhož byla zjišťována konkrétní situace školního hodnocení na druhém stupni ZŠ. Školní hodnocení bylo sledováno z pohledu učitelů a žáků. |
cs |
dc.format |
117 s., 10 s. přiloh |
cs |
dc.format.extent |
1061790 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
function
|
en |
dc.subject |
form
|
en |
dc.subject |
method
|
en |
dc.subject |
externality
|
en |
dc.subject |
principle
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
problem
|
en |
dc.subject |
compare
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
marking system
|
en |
dc.subject |
oral assessment
|
en |
dc.subject |
knowledge
|
en |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
funkce
|
cs |
dc.subject |
forma
|
cs |
dc.subject |
metoda
|
cs |
dc.subject |
objektivita
|
cs |
dc.subject |
zásada
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
problém
|
cs |
dc.subject |
srovnání
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
klasifikace
|
cs |
dc.subject |
slovní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
vědomost
|
cs |
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.title |
Způsoby hodnocení žáků na 2.stupni ZŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Methods assessment of pupils on second stage on basic school |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2006-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work investigates evaluation of pupils between ages of 11-15 at primary school. I divided this work into sections. The theoretic part is structured in four basic sections. The first section focuses on the general evaluation. The second part bears basic information from point of school, the conception school evaluation - its essence, function, methods and forms. It shows modern trends of the alternative evaluation. In the third part I am introducing the different ways of evaluation in states of EU. In the last part I make reference the use of computer programs which as communication resource among teachers, pupils and parents. Practical part is a part of the experimental. The was based research on questionnaire method with the help of the research was found out the true situation of school evaluation. School evaluation was monitored from the point of teachers and pupils. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/91
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Elementary and Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
4193
|
|
dc.date.assigned |
2006-02-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
hodnocení žáků
|
cs |
local.subject |
software
|
cs |
local.subject |
evaluation of school children
|
en |
local.subject |
software
|
en |