Student Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně jako spotřebitel potravin
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Vaňková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T12:43:23Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T12:43:23Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18210
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá nákupním chováním a rozhodovacím procesem studentů při výběru prodejny s potravinami. Teoretická východiska tohoto tématu jsou shrnuta v první části práce. V druhé části jsou pak aplikována do praxe pomocí průzkumné sondy zkoumající nákupní chování a rozhodování studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Mezi cíle práce patří zejména zjistit, jaké faktory jsou pro studenty při výběru prodejny s potravinami důležité a také, který z těchto faktorů je pro ně klíčový. Práce dále zkoumá citlivost studentů na cenu a možný vliv podpory prodeje na jejich rozhodnutí. |
cs |
dc.format |
75 s. |
cs |
dc.format.extent |
1908518 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
rozhodovací proces spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
student
|
cs |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
consumer decision-making process
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.title |
Student Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně jako spotřebitel potravin |
cs |
dc.title.alternative |
Student of Tomas Bata Univerzity in Zlín as a Consumer of Food |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This final thesis deals with consumer behavior and decision-making process of students while picking the right store to buy groceries. Theoretical resources of this topic are summarized in the first part of this thesis. In the second part they are applied into use by research which recognizes consumer behavior of students of Tomas Bata University in Zlín. The aims of the thesis include mainly discovering which elements are important for students while picking the right grocery store and also which of these elements is essential for them. The thesis also recognizes the sensitivity of students to price of products and possible influence of sales promotion on them. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18779
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account