Student Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně jako spotřebitel potravin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Student Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně jako spotřebitel potravin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Vaňková, Klára
dc.date.accessioned 2012-03-11T12:43:23Z
dc.date.available 2012-03-11T12:43:23Z
dc.date.issued 2011-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18210
dc.description.abstract Práce se zabývá nákupním chováním a rozhodovacím procesem studentů při výběru prodejny s potravinami. Teoretická východiska tohoto tématu jsou shrnuta v první části práce. V druhé části jsou pak aplikována do praxe pomocí průzkumné sondy zkoumající nákupní chování a rozhodování studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Mezi cíle práce patří zejména zjistit, jaké faktory jsou pro studenty při výběru prodejny s potravinami důležité a také, který z těchto faktorů je pro ně klíčový. Práce dále zkoumá citlivost studentů na cenu a možný vliv podpory prodeje na jejich rozhodnutí. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 1908518 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject rozhodovací proces spotřebitele cs
dc.subject student cs
dc.subject consumer behavior en
dc.subject consumer decision-making process en
dc.subject student en
dc.title Student Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně jako spotřebitel potravin cs
dc.title.alternative Student of Tomas Bata Univerzity in Zlín as a Consumer of Food en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated This final thesis deals with consumer behavior and decision-making process of students while picking the right store to buy groceries. Theoretical resources of this topic are summarized in the first part of this thesis. In the second part they are applied into use by research which recognizes consumer behavior of students of Tomas Bata University in Zlín. The aims of the thesis include mainly discovering which elements are important for students while picking the right grocery store and also which of these elements is essential for them. The thesis also recognizes the sensitivity of students to price of products and possible influence of sales promotion on them. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18779
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vaňková_2011_bp.pdf 1.820Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account