Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Hasíková, Dagmar
dc.date.accessioned 2012-03-11T12:18:32Z
dc.date.available 2012-03-11T12:18:32Z
dc.date.issued 2011-04-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18167
dc.description.abstract Téma své diplomové práce jsem si vybrala na základě vlastních zkušeností a praxe v oblasti direct marketingu a přímého prodeje. Již několik let se věnuji provádění této činnosti v oblasti pohostinství a cestovního ruchu. Svou prací se pokusím dokázat možnost využití direct marketingu jako nástroje one- to-one komunikace i v tomto odvětví. V dnešní době rychlého rozvoje informačních technologií jsme všichni přesyceni reklamními nabídkami, které nás obklopují. Katalogy, letáky, televizní reklama, internetová reklama? Neustálá nabídka výrobků, služeb. Reklama se na spotřebitele doslova valí ze všech stran. Je těžké a někdy únavné zorientovat se v nepřeberném množství informací. Lidé však musí být informováni o nabídkách na trhu, který by jinak nemohl fungovat. Důležité je tedy zákazní-ka zaujmout, něčím vyniknout. Direkt marketing je pro své cílené zaměření vhodným ná-strojem. Podstatou práce bude vytvořit vhodný model efektivního oslovení zákazníků for-mou direct marketingu. cs
dc.format 86 cs
dc.format.extent 4387628 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject direkt marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject pohostinství a cestovní ruch cs
dc.subject direct marketing en
dc.subject communication en
dc.subject marketing services en
dc.subject marketing mix en
dc.subject catering industry and tourism en
dc.title Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace cs
dc.title.alternative Direct Marketing as a Tool of the One-to-one Communicaton en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated I have chosen the topics of my paper on the basis my own experiences and my praxis in di-rect marketing and direct sales. I have been engaged in this activity in the field of catering industry and tourism for several years. With my work I will try to prove the possibility of using direct marketing as a tool for one-on-one communication in this field. In these days of rapid development of information technology, we are all sated with all the advertising offerings that surround us. Catalogues, leaflets, TV advertising, Internet adver-tising? Products and services constant supply. Advertising is literally rolling on the con-sumer from all sides. To navigate in such copious quantity of information is hard and some-times tiring. However, people must be informed of the offers of the market that would oth-erwise not work. Thus the important thing is to take up the customer, be distinguished in something. Thanks to its targeted direction, direct marketing is an appropriate tool. The basis of this paper work will be to create a suitable model how to effectively reach custom-ers by means of the direct marketing. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18522
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hasíková_2011_dp.pdf 4.184Mb PDF View/Open
hasíková_2011_vp.zip 67.83Kb Unknown View/Open
hasíková_2011_op.pdf 63.56Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account