dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Hasíková, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T12:18:32Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T12:18:32Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18167
|
|
dc.description.abstract |
Téma své diplomové práce jsem si vybrala na základě vlastních zkušeností a praxe v oblasti direct marketingu a přímého prodeje. Již několik let se věnuji provádění této činnosti v oblasti pohostinství a cestovního ruchu. Svou prací se pokusím dokázat možnost využití direct marketingu jako nástroje one- to-one komunikace i v tomto odvětví. V dnešní době rychlého rozvoje informačních technologií jsme všichni přesyceni reklamními nabídkami, které nás obklopují. Katalogy, letáky, televizní reklama, internetová reklama? Neustálá nabídka výrobků, služeb. Reklama se na spotřebitele doslova valí ze všech stran. Je těžké a někdy únavné zorientovat se v nepřeberném množství informací. Lidé však musí být informováni o nabídkách na trhu, který by jinak nemohl fungovat. Důležité je tedy zákazní-ka zaujmout, něčím vyniknout. Direkt marketing je pro své cílené zaměření vhodným ná-strojem. Podstatou práce bude vytvořit vhodný model efektivního oslovení zákazníků for-mou direct marketingu. |
cs |
dc.format |
86 |
cs |
dc.format.extent |
4387628 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
direkt marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
pohostinství a cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
catering industry and tourism
|
en |
dc.title |
Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
Direct Marketing as a Tool of the One-to-one Communicaton |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
I have chosen the topics of my paper on the basis my own experiences and my praxis in di-rect marketing and direct sales. I have been engaged in this activity in the field of catering industry and tourism for several years. With my work I will try to prove the possibility of using direct marketing as a tool for one-on-one communication in this field. In these days of rapid development of information technology, we are all sated with all the advertising offerings that surround us. Catalogues, leaflets, TV advertising, Internet adver-tising? Products and services constant supply. Advertising is literally rolling on the con-sumer from all sides. To navigate in such copious quantity of information is hard and some-times tiring. However, people must be informed of the offers of the market that would oth-erwise not work. Thus the important thing is to take up the customer, be distinguished in something. Thanks to its targeted direction, direct marketing is an appropriate tool. The basis of this paper work will be to create a suitable model how to effectively reach custom-ers by means of the direct marketing. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18522
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|