Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace |
Autor: |
Hasíková, Dagmar
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Téma své diplomové práce jsem si vybrala na základě vlastních zkušeností a praxe v oblasti direct marketingu a přímého prodeje. Již několik let se věnuji provádění této činnosti v oblasti pohostinství a cestovního ruchu. Svou prací se pokusím dokázat možnost využití direct marketingu jako nástroje one- to-one komunikace i v tomto odvětví. V dnešní době rychlého rozvoje informačních technologií jsme všichni přesyceni reklamními nabídkami, které nás obklopují. Katalogy, letáky, televizní reklama, internetová reklama? Neustálá nabídka výrobků, služeb. Reklama se na spotřebitele doslova valí ze všech stran. Je těžké a někdy únavné zorientovat se v nepřeberném množství informací. Lidé však musí být informováni o nabídkách na trhu, který by jinak nemohl fungovat. Důležité je tedy zákazní-ka zaujmout, něčím vyniknout. Direkt marketing je pro své cílené zaměření vhodným ná-strojem. Podstatou práce bude vytvořit vhodný model efektivního oslovení zákazníků for-mou direct marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18167
|
Datum:
|
2011-04-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18522
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet