Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Šmerda, Petr
dc.date.accessioned 2012-03-11T11:56:22Z
dc.date.available 2012-03-11T11:56:22Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18147
dc.description.abstract Při dosahování cílů společnosti je vhodné budovat dobré jméno prostřednictvím nejen ex-terních, ale i interních nástrojů public relations. Loajální a motivovaný pracovník je dobrou vizitkou firmy. Cílem práce je zjištění postojů a hodnot zaměstnanců společnosti Qanto Svitavy. Následné poznatky zapracovat do projektu, který by měl podpořit budování firem-ní kultury. cs
dc.format 75 s. (+ přílohy 21 s.) cs
dc.format.extent 1981568 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Firemní kultura cs
dc.subject public relations cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject Company culture en
dc.subject motivation en
dc.subject communication en
dc.subject public relations en
dc.subject employees en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject analysis en
dc.subject project en
dc.title Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy cs
dc.title.alternative The Influence of Individual Internal PR on the Company Culture, Attitudes and Values of the Company Employees en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated For accomplishing company goals it is useful to gain a reputation not only through external but also through internal public relations tools. A loyal and motivated employee is a good representative of the company. The aim of this task is to learn about the attitudes and va-lues of the Quanto Svitavy employees. And then incorporate the aquired knowledge into a project which shall support building up a company culture. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18612
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šmerda_2011_dp.pdf 1.889Mb PDF View/Open
šmerda_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
šmerda_2011_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account